leoeosseus

mércores, 6 de febreiro de 2013

Pequenos desastres


Hai épocas para todo e parece que nesta casa estamos pasando por unha mala racha. Os nenos cain enfermos, o maleteiro do coche non abre, o edificio solta cascallos e agora a cámara só fai fotos con raias. Definitivamente teño mala sorte coas cámaras: paso dunha que morreu facendo fotos fantasmagóricas a outra que rematou facendo as fotos sobreexpostas a esta que morre facéndoas con raias como se houbese unha veneciana no medio.

Etiquetas:

5 comentarios:

Ás 06/02/13, 11:42 , Blogger matrioska_verde dixo...

oe, pois a foto gústame, mira ti, si non días que a cámara está averiada, nin me daría conta.

biquiños,

 
Ás 07/02/13, 01:37 , Blogger Elvira Carvalho dixo...

Mas a foto está muito bonita.
Um abraço e bom Carnaval

 
Ás 07/02/13, 12:01 , Blogger La queue bleue dixo...

Pois si, estou de acordo cos outros comentaristas, a foto mola! ;-)

 
Ás 07/02/13, 17:15 , Blogger ♥ meninheira ♥ dixo...

A minha é umha Nikon coolpix 7600, ten xa os seus aninhos e resiste todo!! :D

Estou a fazerlhe a punheta ao ladrón de palavras, vótasme umha man difundindo? :D

dalheuncolinho.blogspot.com.es/2013/02/rondame-o-ladron-de-palabras.html

Biquinhossssssss

 
Ás 11/02/13, 19:46 , Anonymous peke dixo...

A miña polo momento resiste (Aínda que ten bastantes anos), pero cada vez fai as fotos peor; supoño que as lentes acaban por descolocarse con tanta vibración.

 

Publicar un comentario

És humano ti ?

Subscribirse a Publicar comentarios [Atom]

<< Inicio