leoeosseus

mércores, 23 de marzo de 2011

Actualizando

Levo uns días sen escribir e a culpa, para que negalo, é a falla de inspiración. A iso hai que sumarlle o cambio de horario no traballo que me ocupa boa parte do día e que fai que lle lea contos a Leo na cama e remato durmido coma un bendito. Cando esperto o menos que me apetece é porme co ordenador así que vou á cama sen actualizar e apenas toco a interrede.


Iso si, todo segue o seu ritmo e así a nena vai progresando na súa burbulla.


Pasou o día do pai co fermoso agasallo de Leo.



Non foi un tsunami nin unha guerra no mundo árabe pero, desgraciadamente, a miña cámara de fotos morreu.











Pero, a pesar de todo, seguirei co blogo como a poética promesa escrita nunha porta dunha casa abandoada.





Etiquetas: , ,

11 comentarios:

Ás 23/03/11, 11:49 , Blogger Unknown dixo...

Uishhh parece unha despedida. Non se te ocurra marcharte eh!

¿Cuando nace a nena? E que eu as fotos das eco non as entendo nunca,jeje

Bicos e sigue con nós ;))

 
Ás 23/03/11, 11:56 , Blogger Dilaida dixo...

Todos andamos un pouco ocupados e como o blog é un pasatempo no se atende.
Por aquí estaremos para cando podas.
Bicos

 
Ás 23/03/11, 16:20 , Blogger mfc dixo...

Volta rápido!

PS - Quanto àquela flor, foi efectivamente tirada em finais de Setembro... e como era tão linda escolhia para "anunciar"a Primavera!
Fizeste um reparo oportuno. Obrigado.

 
Ás 23/03/11, 18:17 , Blogger Chousa da Alcandra dixo...

A ti pásache como a min cando a nena era pequecha; que a ía durmir e acababa durmindo eu.
Apertas

 
Ás 23/03/11, 18:27 , Anonymous Anónimo dixo...

Vaia, cantas cousas tirando de un para que o blogue non ande.
Espero que ademais non lle suceda o que ao meu blogue, que me pecharon os de blogger e ao final tiven que abrir con outro enderezo, aínda que afortunadamente coa maior parte dos textos.
Terá a amabilidade de tomar nota do novo enderezo?

 
Ás 23/03/11, 20:50 , Blogger Xabres da Teixeira dixo...

¡Que ben que a nena vaia ben!. O da cámara ten arreglo cun móvil.Un recordo para Leo.
apertas.

 
Ás 23/03/11, 23:20 , Blogger matrioska_verde dixo...

O primeiro é a vida real e logo a virtual. Non obstante, gústame saber que todo vai ben, o Leo e a pequeña crecendo do ventre da nai. Biquiños.

 
Ás 24/03/11, 06:11 , Blogger X dixo...

Este Leo está feito todo un artista.
Pois se a vida tira para que non escriba aquí, xa ve que somos moitos a tirar para que o siga facendo.
E para fotaza a desa nena.
Saúdos a Leo e os seus.

 
Ás 25/03/11, 00:12 , Anonymous Eva G. Rei dixo...

Eu tamén acabo de espertar de ir durmir a cativa, pero creo que quedei durmida eu antes. E que ghusto da!
Fermoso agasallo o do Leo. Parabéns.

 
Ás 26/03/11, 12:48 , Blogger Paz Zeltia dixo...

Estou segura de que sí, que volverás.
Pero xa se sabe, un "ten días"

;-)


Felicidades por medrar a nena con saúde, polo agasallo do Leo, e porque existan portas con pintadas nas que reparar.

 
Ás 27/03/11, 22:51 , Blogger xenevra dixo...

Mellor vivir un conto co Leo que andar a deixar contos... aínda que os botemos de menos.

 

Publicar un comentario

És humano ti ?

Subscribirse a Publicar comentarios [Atom]

<< Inicio