leoeosseus

venres, 6 de marzo de 2009

Non desaparecín


Só que foi unha semana na que chegaba derrotado á noite ao ordenador ou o Leo non me deixaba acercarme ao aparello.
O mércores fun a Santiago a facer un curso pola empresa e aprendín que unha cadea é tan forte coma o eslabón máis feble e que o que non está escrito non existe. Tamén merquei contos e pitufos para o Leo, agasallos para un aniversario e o conto de Xiana. Cortei o pelo e apareceu por alí unha " estrela " da televisión . Tamén esta semana se escarallou a secadora da roupa ( e hoxe felizmente xa funciona ).
A ver se recupero o ritmo blogueiro.

Etiquetas:

7 comentarios:

Ás 07/03/09, 00:09 , Blogger Antón de Muros dixo...

En todo fogar hai problemas coas secadoras e lavadoras de roupa ;-)
O máis importante é que xa está arranxada...

Por outra banda algúns días un chega mallado á cama...

Unha aperta.

Antón.

 
Ás 07/03/09, 05:08 , Blogger Son Unha Xoaniña dixo...

Eu enténdote ben, a maioría dos días non sei como o fas, eu casi non teño tempo para adicarlle ao blog, e como ademais me gusta ver o que contades todos, pois faiseme complicado.
Apertas.

 
Ás 07/03/09, 10:09 , Blogger abueloscrisytoño dixo...

Simpatico o letreiro do can

 
Ás 07/03/09, 10:45 , Blogger Cuspedepita dixo...

Enténdote moi ben, así and eu desde fai meses. Se non fora que somos dous non sei que sería de Cuspe.
Apertas

 
Ás 07/03/09, 18:21 , Blogger Chousa da Alcandra dixo...

Pois logo semella que foi unha intensa semaniña para todo quisque.
No meu choio tamén houbo para dar e tomar.
(O da fortaleza da cadea medido polo eslabón máis feble é toda unha filosofía, pero...pura realidade!).

Apertas

 
Ás 08/03/09, 11:29 , Blogger An dixo...

Abonda con que collas forzas pra ti e os teus, todo isto é suprrfluo. Saúdos e apertas meu.

 
Ás 09/03/09, 00:49 , Blogger Merce dixo...

Animo! hai momentos nos que por algun motivo atascamonos pero pouco a pouco imos saindo adiante.

Moitos biquiños

 

Publicar un comentario

És humano ti ?

Subscribirse a Publicar comentarios [Atom]

<< Inicio