leoeosseus

domingo, 13 de xaneiro de 2008

Beherapenak-Merkealdia


Estamos nas rebaixas de cheo e por vender ata Zara escribe " Rebaixas " nos seus escaparates cando se negaba a escribir " Bo Nadal " unhas semanas atrás. Nesta ola de rebaixas ata as tendas de animais teñen rebaixas e atopamos productos curiosos como pantufas coas cores da bandeira española e co touro incluído, DVDs dos Tonechos e miles de trangalladas máis.
Éche ben difícil non caír na trampa así que ten muito olliño co que mercas.

Etiquetas:

17 comentarios:

Ás 13/01/08, 18:57 , Anonymous Anónimo dixo...

Eu nin o fixen nin o farei, nestes momentos non preciso de nada, polo que gastaria os cartos por gastar e o final acabas cos armarios cheos dunha morea de cousas que xa nin te acordas de que estan.
Biquiños.

 
Ás 13/01/08, 20:07 , Anonymous Anónimo dixo...

O malo é que Zara aínda mantén a súa marca "Zara home", que como ben sabes non se refire ao macho, senón á súa vivenda. Unha mágoa.

 
Ás 13/01/08, 22:36 , Blogger Chousa da Alcandra dixo...

Eu teño un tremendo problema para ir de compras. E se é en rebaixas (todo cheiño de xente), moito peor.
De feito esta fin de semana pospuxen ir a comprar. Pospoñer a tortura non sei eu se será unha tortura maior, pero boeno...

 
Ás 13/01/08, 22:59 , Anonymous Anónimo dixo...

non me podo crer o de zara, eso debe de ser pq aínda non me pasei polas rebaixas... e aínda que non me guste recoñecelo me gustan os trapiños máis do que deberan...

moitos bicos e feliz ano cheo de sorte e saúde, que aínda non volo desexara.

 
Ás 14/01/08, 02:32 , Blogger TXARI dixo...

coido que ninguén se librará da febre das rebaixas, moi difícil será...por certo em catalunya zara ten todo rotulado em catalá...

 
Ás 14/01/08, 10:27 , Blogger Mer dixo...

Eu xa fun ás rebaixas.
Pequei o venres ao mediodía, pero merquei só cousas que necesitaba, bueno menos un bolso que me gustaba moito, antes custaba 30 € e estaba agora rebaixado a 10 €.
...
Pero quixera falar doutra cousiña tamén polémica nestes días, do tallaxe do grupo Inditex.
Uso pantalóns vaqueiros, como case todo o mundo. Antes talla 38.
Agora:
*Fun a Bershka, tódolos pantalóns rebaixados estaban mesturados. Busquei 5 da talla 38.
Carallo, como adelgacei! Eran todos enormes. Ao final merquei un da talla 36.
*Fun a Pull & Bear, escollín 4 da talla 38 e fun ao probador.
Carallo, como engordei! Non me subían da cadeira (e case non teño). Merquei un da talla 40.
***
Xa non sei a talla que uso.

 
Ás 14/01/08, 10:53 , Anonymous Anónimo dixo...

Penso que as rebaixas son para aproveitar e mercar aquelas cousas que fora desta tempada non mercaríamos, ou aproveitar os saldos.

Eu, por exemplo, sempre aproveito o 30% de desconto que fai El Corte Inglés nas películas e series en DVD's durante estes dous meses. Fago acopio ata o verán.

¡Boas rebaixas!

 
Ás 14/01/08, 12:20 , Blogger Mer dixo...

e por certo...
antes a xente queixábase de que confeccionaban roupa a propósito para as rebaixas e era de menor calidade
agora cónstame que alomenos zara non a fai e a xente quéixase de que hai moi poucas cousas
***
tamén é verdade que hai moita roupa que estaba nas estanterías e sacáronna
e no pull and bear xa vin un xersei que me gustaba o 3 ou 4 de xaneiro e agora atopeino entre as prendas da "nova colección"

 
Ás 14/01/08, 12:28 , Blogger busto.agolada dixo...

Aínda que fagamos propósitos de non ir ás rebaixas ¿quen é capaz de substraerse á tentación de mercar algo cuxo prexo é tentador?
As rebaixas vólvense problema cando se merca o que non se necesita. Aí é onde hai que andar con ollo.
Saúdos.

 
Ás 14/01/08, 12:50 , Blogger Berta Helena dixo...

Em Portugal a Zara já começou as rebaixas há mais de uma semana. E as lojas parecem cheias. Se há coisas que valem a pena, outras nem por isso. Não gosto de levar para casa coisas de que não preciso.

Um abraço.

 
Ás 14/01/08, 19:10 , Blogger vermella dixo...

Amancio Ortega é tan aforradoriño que acolléuse un ano aquela subención da Xunta para pór os carteis das rebaixas en galego que inda está a aproveitálos.........nada máis..

 
Ás 14/01/08, 19:32 , Blogger Lapis-vermello dixo...

E verdade, todos esperan as rebaizas, pero visto de unha maneira a xente moitas veces merca cousas que nojn necesita. Este mundo agora é moi consumista. Saúdos.

 
Ás 14/01/08, 19:39 , Anonymous Anónimo dixo...

Eu xa fun caer a zara a mercarlle unha camiseta desas rebaixadas a ostia.. pero só unha! de momento só unha ave maría de penitencia! xD

O único idioma universal que atenden as empresas é o dos cartos, zara non ía ser menos, se queremos facer que falen galego hai que presionalas para que o poñan, pedindollo os bancos, as tendas, etc.

Un saúdo

 
Ás 14/01/08, 19:41 , Blogger Druid dixo...

si....
pero esas botas de montaña o 50% son moita rebaixa jejejeje...
unha aperta, gracias por deixa-la tua pegada no bosque.

 
Ás 14/01/08, 21:03 , Blogger Pau dixo...

Pois eu algo si que comprei que falla me hacia.
Eu dende o de Zara home xa non espero nada de amancio

 
Ás 14/01/08, 23:04 , Blogger oko dixo...

é incrible. acá os zaras e demais familia teñen todos os carteis en bilingüe. a primeira vez que entrei nun aquí e vin "sarrera" pensei que estaba na tenda de calquera outro imperio, e non inditex. por que co galego non fan o mesmo??? os vascos son máis guapos, ou?

 
Ás 15/01/08, 11:19 , Anonymous Anónimo dixo...

A min o de zara home pasoume... daquelas que chegara a santiago a estudar... resulta que eu aínda non entendía moi ben o imperio de amancio e... mi ma q vergonza...

 

Publicar un comentario

És humano ti ?

Subscribirse a Publicar comentarios [Atom]

<< Inicio